Η Μαρία είναι διαχειρίστρια στην οδό Αριστοτέλους 33 και βρέθηκε μπροστά σε ένα πολύ δύσκολο περιστατικό. Από σπασμένη υδρορροή γέμισαν τα υπόγεια της πολυκατοικίας με νερό. Ευτυχώς δεν ήταν ακάθαρτα νερά αλλά της βρύσης.

Ωστόσο, αφού πλημμύρισαν τα υπόγεια χύθηκαν μέσα στο νερό λάδια, κρασί και διάφορα χημικά από τις αποθήκες. Το σκηνικό άρχισε να προκαλεί δυσωδία. Έτσι χρειάστηκε ειδική μεταχείριση, ώστε να γίνει άντληση υδάτων προσεκτικά.

Στη συνέχεια χρειάστηκε να γίνει επιπλέον και ειδική απολύμανση για να προστατευτεί η υγεία των ενοίκων.

Τελικά η διαχειρίστρια κ. Μαρία μας ευχαρίστησε λέγοντας τα εξής: «Δεν ξέρω τί θα έκανα χωρίς εσάς. Θα ανεβάσω ευχαρίστως και σχόλιο στη σελίδα σας».

Από την πλευρά της εταιρείας ΝΗΡΕΑΣ ΑΠΟΦΡΑΚΤΙΚΗ της έγινε υπόδειξη της διεύθυνσής μας για αποφράξεις στο Google My Business.

Αυτό είναι ένα πραγματικό περιστατικό άντλησης υδάτων στην Αθήνα ανάμεσα σε δεκάδες άλλα που αντιμετωπίζουμε καθημερινά. Η εμπειρία μας για 30 συναπτά έτη λαμβάνοντας υπόψη όλες τις τεχνολογικές καινοτομίες μας καθιστούν τη δική σας βέλτιστη επιλογή.

Δείτε περισσότερα για άντληση υδάτων.

Πότε μία αποφρακτική εταιρεία δεν εμπνέει εμπιστοσύνη;

Μία αποφρακτική εταιρείαδεν εμπνέει εμπισοσύνη όταν συμβαίνει έστω και ένα από τα επόμενα αρνητικά σημεία:

  • Η συνολική επιβάρυνση διαφέρει από την τιμή που έλαβε ο πελάτης τηλεφωνικά.
  • Μετά το πέρας των εργασιών δεν εχει καθαριστεί ο χώρος επέμβασης και έχει μείνει υπόλοιπο εργασιών.
  • Σε μικρό χρονικό διάστημα εμφανιστεί ξανά το ίδιο πρόβλημα.

Πραφανώς ένας πελάτης δεν είναι κουτός και γνωρίζει να ξεχωρίζει την αποφρακτική εταιρείαμε υπευθυνότητα και οργάνωση.

Στην εταιρεία μας ΑΠΟΦΡΑΞΕΙΣ ΝΗΡΕΑΣ δεν θα βρείτε κανένα εκ των παραπάνω αρνητικών σημείων.

Στην εταιρεία μας Αποφρακτική ΝΗΡΕΑΣ προσφέρουμε δωρεάν τα εξής:

  1. Αφήνουμε το χώρο σας πάντα πιο καθαρό από ό,τι τον βρήκαμε.
  2. Δεν αφήνουμε υπόλοιπα εργασιών.
  3. Το έμπειρο προσωπικό της εταιρείας μας Αποφρακτική ΝΗΡΕΑΣσυμβουλεύει κάθε πελάτη για τον καλύτερο τρόπο συντήρησης για το μέλλον.
  4. Δίνουμε οδηγίες, αν δούμε ότι υπάρχει κατασκευαστικό λάθος, ώστε να προληφθεί ανάλογο περιστατικό στο μέλλον.