Ακολουθεί πραγματικό περιστατικό απόφραξης νεροχύτη στην Αθήνα:

Η κυρία Ειρήνη μας κάλεσε στο τηλεφωνικό κέντρο και ήταν έντρομη. Στο μπάνιο της έσταζε το ταβάνι νερό. Οι σταγόνες κυριολεκτικά έβρεχαν όλη την κουζίνα της.

Αρχικά την καθησυχάσαμε και της είπαμε να απευθυνθεί στο σπιτονοικοκύρη του πάνω σπιτιού. Μας είπε ότι δεν είχε καλημέρα με την κ. Σοφία, που έμενε από πάνω ακριβώς. Επρόκειτο για μία γεροντοκόρη, που δεν μιλούσε σε κανέναν στην πολυκατοικία.

Επειδή έχουμε πολλές συντηρήσεις στη γύρω περιοχή του κέντρου της Αθήνας υποσχεθήκαμε στην κ. Ειρήνη να κάνουμε μία επίσκεψη στο χώρο της.

Καθώς οι τεχνικοί μας επιβεβαίωσαν όσα τηλεφωνικά μας είχε μεταφέρει η κ. Ειρήνη και σε συνεννόηση με τα κεντρικά της εταιρείας μας ΑΠΟΦΡΑΞΕΙΣ ΝΗΡΕΑΣ χτύπησαν το κουδούνι της κ. Σοφίας.

Χωρίς να περιμένουν πολύ άνοιξε η κ. Σοφία, η οποία φαίνονταν ζαλισμένη. Την ενημέρωσαν για το λόγο της επίσκεψής μας και τους οδήγησε στο νεροχύτη της. Αυτός είχε βουλώσει και η ίδια είχε μία βεντούζα και προσπαθούσε να τον ξεβουλώσει. Επειδή η βρύση δεν έκλεινε καλά ο νεροχύτης είχε υπερχειλίσει και είχαν γεμίσει νερά τα πλακάκια της κουζίνας.

Με γρήγορες κινήσεις ελευθέρωσαν το νερό του νεροχύτη με αντλία αναρρόφησης. Παρατήρησαν ότι στο λαστιχένιο σωλήνα αναρρόφησης ήταν ευδιάκριτο κόκκινο μαλλί με μεγάλες τρίχες. Η κ. Σοφία ήταν κοκκινομάλλα. Ευγενικά της σύστησαν να μην πετάει τρίχες στο νεροχύτη της, διότι με τα χρόνια το βούλωμα είναι αναπόφευκτο. Στη συνέχεια η κ. Σοφία τους ευχαρίστησε και πλήρωσε η ίδια την επίσκεψη του συνεργείου. Προθυμοποιήθηκε να πληρώσει και τη ζημιά του κάτω διαμερίσματος, εφόσον θα είχε στεγνώσει το ταβάνι της κ. Ειρήνης.

Εμείς όμως δεν αφήσαμε ακάλυπτη την κ. Ειρήνη, που μας είχε καλέσει.

Της υποσχεθήκαμε να της στείλουμε βεβαίωση από τα κεντρικά της εταιρείας μας Αποφρακτική ΝΗΡΕΑΣ για το συμβάν.

Έτσι αν στο μέλλον η κ. Σοφία του πάνω διαμερίσματος δεν θα είχε την καλή διάθεση να επανορθώσει οικονιμικά, τότε θα μπορούσε να αξιοποιήσει το έγγραφο ως μαρτυρία σε δικαστήριο.

-Τί σας χρωστώ μας ρώτησε η κ. Ειρήνη.

-Τίποτα, είναι υποχρέωσή μας να το κάνουμε, της απαντήσαμε.

Εντός 3 ημερών η κ. Ειρήνη είχε λάβει και την έκθεση συμβάντος από τα κεντρικά της εταιρείας μας.

Ποιός είναι ο σωστός τρόπος χρήσης ενός νεροχύτη, ώστε να μη χρειαστεί ποτέ απόφραξη;

Ακολουθούν οδηγίες καθημερινής χρήσης ενός νεροχύτη, ώστε να μη χρειαστεί ποτέ απόφραξη.

  1. Έχουμε πάντα προστατευτικό διχτάκι στο στόμιο απορροής, αν δεν είναι σύγχρονος με αυτοματισμό κλεισίματος - ανοίγματος.
  2. Δεν χύνουμε λάδια στο νεροχύτη, πόσο μάλλον αν αυτά είναι τηγανισμένα.
  3. Τα αποφάγια δεν είναι για το νεροχύτη. Ο σωστός οικολογικά τρόπος είναι να πάνε για κομποστοποίηση, αντί να πεταχτούμε στα σκουπίδια.
  4. Κουκούτσια δεν πετάμε στο νεροχύτη.
  5. Τρίματα πλαστικών ή σπασμένα γυαλιά δεν προορίζονται για το νεροχύτη.

Δείτε περισσότερα για απόφραξη νεροχύτη...

Πώς μπορώ να συνάψω συμβόλαιο μηνιαίας συντήρησης και δωρεάν αποφράξεις με την εταιρεία σας;

Ανά πάσα στιγμή μπορείτε να μας καλέσετε και θα σας στείλουμε τη σύμβαση με τον τρόπο που βολεύει εσάς.

Τα πλεονεκτήματα ενός συμβολαίου μηνιαίας συντήρησης δεν είναι μόνο η δωρεάν απόφραξη.

Αξιοσημείωτο είναι ότι η συντήρηση της πολυκατοικίας σας ή της βιοτεχνίας σας ή ενός κτιρίου του δημοσίου προλαμβάνει μεγάλες ζημιές. Βλέπετε ο χρόνος είναι παράγοντας γήρανσης όλων των υλικών κατασκευής. Ακόμη, εκτός από τις σωληνώσεις και τις υδρορροές, που είναι και τα πιο ευάλωτα τμήματα του αποχετευτικού δικτύου σας, φθορές μπορεί να προκύψουν λόγω:

  • Προχειρότητας στο σχεδιασμό από τον αρχιτέκτονα.
  • Μη πρόβλεψης για περαιτέρω οικοδομησιμότητα της γύρω περιοχής με αποτέλεσμα επιβάρυνση του υπάρχοντος δικτύου.